måndag 4 juli 2011

Positivt & negativt

Saken är den att allt med min sambo är såklart inte negativt.
Annars skulle jag inte vara tillsammans med honom.


Det blir mycket "negativt" skrivet här, men det är ju ofta då man behöver skriva av sig :)
I går sa han: "Jag vill att allt ska bli bra mellan oss och det säger jag inte bara för att min dotter kanske kommer hit och bor framöver, funkar det inte mellan oss då flyttar jag bara till egen lägenhet som hon kommer och bor i, så det är inte därför jag vill att det ska bli bra."

Jag mailade till honom häromdagen och skrev att jag inte kände mig sedd.
Han svarade inte på det, men han talade om att han hade läst det.

Han vet att jag känner mig kluven ang hans dotter eftersom jag inte kan lita på detta till 100%
Vi får se vad som händer framöver....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar