onsdag 20 juli 2011

Beslut

Så, nu har jag mailat ett svar till det där jobbet att jag är fortsatt intresserad!

Jag tog ett beslut.
Här vill jag inte vara kvar, även om jag kommer att få förlängt som det verkar. Jag gillar verkligen personalen och att de anställda försöker ge mig små uppgifter ist för att jag bara ska sitta här på rumpan.

Men ni som följt bloggen, ni vet ju...
Jag har så lite att göra så att jag tillomed glömmer bort saker... inte likt mig. :)

Känns lite sorgligt i hjärtat att inte fortsätta om det skulle bli så...känns också trist att behöva säga till bemanningsföretaget som jag är anställd av nu att jag hittat något annat.

De vet dock vad jag tycker och så. Så det kommer väl inte helt oväntat.

MEN, vi vet ju ännu inte hur det går med jobbet.
Hon sa i går på intervjun att de i sånt fall vill att jag börjar lite tidigare än slutet av augusti....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar