måndag 11 juli 2011

Besviken!

Sur! Besviken!

När jag kom till jobbet i morse och öppnade min mail, så blev jag jätte besviken.

"Hej Rebecka!

Vi får avvakta med intervju då vi hunnit träffa kandidater till tjänsten och som även kunden hunnit träffa.
Jag hör av mig om det blir några ändringar eller om det dyker upp en liknande tjänst.

Trevlig sommar!"

Hur kan man ringa och säga att man vill träffas omgående för en intervju och sedan skicka detta mail???

Och inte stavade hon mitt namn rätt heller! @#%*/¤#!!

Besviken!

Jag mailade med henne och skrev att jag verkligen var intresserad av tjänsten.
Hon skrev tillbaka att det är så i bland, bråttom, och erbjöd några tider för att träffas på morgonen eller dagen. Jag svarade att jag inte kunde få ledigt, först efter 17.00 men då var hon upptagen....

Så det blev inget jobb där...:(
Men två stycken sa till mig "men då är det inte meningen, något bättre dyker upp"
Hoppas att det är så det är då....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar