onsdag 27 juli 2011

Snuskgubbe

Läste en artikel om Hugh "Hef" Hefners.

Om hans bröllop som blev inställt för att hon gjorde slut.



Crystal Harris, 25, skulle bli Hugh "Hef" Hefners, 85, tredje fru efter att Playboy-grundaren friat till henne i december förra året, men med mindre än en vecka kvar till bröllopet dumpade modellen 85-åringen, och nu väljer hon att avslöja detaljer om sexlivet med Hef.
Crystal var med i Howard Sterns radioprogram i går och berättade då att hon aldrig var "sexuellt attraherad" av sin förra fästman och berättar att deras första och enda försök till samlag "var över på typ två sekunder".
— Det var det. Jag kände typ 'aaah', och det var över för mig. Jag bara, gick iväg. Jag tänder inte på Hef, förlåt, säger hon till Howard.
Och tillägger att det inte var så mycket hudkontakt under akten.
— Han tog inte direkt av sig kläderna. Jag har aldrig sett Hef naken.
Men Hef håller inte med. I ett twitterinlägg skriver han att "sexet med Crystal var tillräckligt bra första kvällen för att hon skulle stanna två nätter till".
— Crystal ljög om vår relation på Howard Sterns program, men jag vet inte varför, tillade han senare på twitter.
På senare tid har modellen setts mycket tillsammans med Jordan McGraw, programledaren Dr. Phils son.
AV NIKE JACOBSON, JASON CHESTER / STARLOUNGE
FOTO AFP/GETTY IMAGES


Tyckte först det var lite äckligt...
Kom sen att tänka på ålderskillnaden och pedofiler.....

Enl wikipedia står det:

Pedofili (av grekiska pais, genitiv paidos, "barn" och philia, "kärlek", "vänskap") är en beteckning för en vuxen människas sexuella dragning till prepubertala barn och barn i tidig pubertet (vanligtvis 12 år eller yngre).[1] För att klassas som pedofil måste den sexuella dragningen vara starkare mot barn än mot vuxna.

Men om man är 85 år och är tillsammans med en som är 25 år....
Så borde ju den som är 25 år ses som ett barn för den som är 85 år....
Eller?

Blä!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar