fredag 3 februari 2017

Lämna blodprover

Från att ha blödigt mer, kräkts av smärta, vaknat på natten för att gå på toa, så blev jag förvånad i går.

I går så kom inget nr 2.

Jag har väl haft ut allt så det finns inget mer. :)

Det var rosa annat bara som kom ut.

Så det innebär, inget rött blod som de andra dagarna heller.

Betyder det att det börjar lägga sig lite?

I morse så tryckte det på lite, men fortfarande inget rent blod och knappt något nr 2.

Men jag mår ju inte bra i magen, men det verkar liiiite bättre, eller?

Jag har gått ner 1 kilo i vikt, och haft lite feber varje dag.

Så jag ringde till sjukhuset i går och sa att jag ville veta mina värden.

I dag ska jag därför lämna blodprover.
Vill veta speciellt vad mitt järn ligger på.

En annan sak som var konstigt var att jag i onsdags, var jätte svag, mådde dåligt och grät lite...

Till att i går, helt plötsligt ha mer energi till att stå på benen och göra saker hemma.

Jag har frågat några andra med samma sjukdom, om de har erfarenhet av Cortiment.

En sa att det tog 2 veckor för tabletten att verka.

En person sa att man aldrig slipper biverkningar helt.

En annan sa att det tog en vecka för medicinen att verka.

En fick inga biverkningar alls.

De två sista gillar jag. :)

Jag har nu ätit Cortiment i 4 dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar