lördag 18 februari 2017

Förvirrade jag

I går kändes det som att det fanns en liten ljusning i sjukdomen.

Sen nu i morse, nä... blod och annat igen...
Suck.

Det har nu gått 2 veckor och 4 dagar med medicinen.

Tålamod ska jag ha... men det känns ju jävligt tröstlöst vissa dagar.

Jag tar ju cortiment på morgonen.
Man ska ju ta kortison på morgonen för att det ska följa kroppens egen rytm.

I går kväll så skulle jag ta 2 st kalcium tabletter, som jag gör nu.

Jag tar tabletten, ja EN tablett, utan att reagera på att det bara är en, sen en kvart senare slår det mig...
Jag har tagit en cortiment tablett.

Ingen reaktion på att jag tog 1 tablett ist för 2 st.
Ingen reaktion att det var i fel fack heller, jag har en dosett, pillerbox.

 Den här bilden som är nedanför, sådan har jag. De är lite söta. Ja, det finns något sött och roligt i det tråkiga att vara sjuk. :)

 


Det finns många olika dosetter.

Ja, ja...Jag har ju inte riktigt koll på grejer som jag brukar ha i vanliga fall. :)

Tror inte att det är så farligt, jag tog ju ändå dem med många timmars mellanrum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar