söndag 15 maj 2016

Slutdiskuterat

Jag orkar inte skriva om J och mig  just nu...

Känns som att det har varit så himla mycket.

Han har sagt flera ggr att han inte vill att det ska vara slut.
Han säger att han inte alltid menar det som kommer ur hans mun.

Han kan vara pressad, hungrig eller allmänt irriterad.

Jag känner att jag inte orkar just nu, tjafsa eller ifrågasätta, osv.

Känner mig less och när han börjar diskutera något om oss, så säger jag bara:
"Ja, ja, tyst nu, skit samma."

Så är det slut diskuterat.

Vi umgås nu i helgen, han har sina barn också.

Allt fungerar jätte bra just nu.

Jag känner att jag bara vill lägga allt på is och se vart det bär hän.

Det är inte så att jag inte bryr mig eller inte reagerar på saker som kommer att hända, det är bara det att jag inte orkar tjafsa öppet om det.

Jag kommer att notera saker som sker, samla informationen inom mig och känna efter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar