söndag 15 maj 2016

Skar mig i fingret

I går så stod jag och hackade grönsaker.

Helt plötsligt slant jag med kniven och högg mig i fingret.

Jag kände att det var mer än det någonsin har blivit förut.

Jag höll mig om fingret och skrek på J.

"Skynda diiiig!!!"

Han tog tag i min hand, vi stod över slasken i köket, och tittade.

Det gjorde sjukt ont och blodet rann över min hand, ner i slasken.

J försökte skölja fingret under kranen men jag skrek bara till. :)
Han torkade och plåstrade om mig.

Han hade ingen kirurgtejp hemma så han satte plåster ganska hårt för att försöka att hålla i hop såret.

Det var ca 1 cm långt, djupheten kunde han inte kolla då jag skrek till så fort man var i närheten av jacket.

När han stod där och plåstrade om mig så började jag att må illa och det började att svartna.
Hahahhaha

Jag var tvungen att sitta ned, blev kallsvettig.

Ja, nu sitter jag här med flertalet plåster på mitt finger och det gör fortfarande ont....
Inte som i går dock, så lite ljusning är det. :)

Då hade J inget problem att ta hand om mig. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar