måndag 9 maj 2016

Min lilla hund ska sövas

Jag kände lite smärta direkt i magen/tarmen då jag var ledsen i går...

Dock håller jag mig friskare med lokalmedicinen än så länge.

Förutom allt som hände med J så blev min hund snabbt dålig.

Han fick analsäcksinflammation.

Jag och hunden åkte till veterinären då vi hade kommit hem från J.

Jag satt där på akuten från 19 till 21.30.

Hans säck sprack i väntrummet....

Då vi kom in så tittade bara veterinären på det.
Sedan sa hon att hon att jag skulle komma in i morgon bitti istället.

De ville söva honom för att spola rent och han hade ju ätit middag vid 17.30 och då gick det inte att söva.

Så jag betalade en akutavgift på 2.245 kr för att de bara skulle titta på det?
Hade jag vetat det så hade jag kunnat åkt hem då den sprack och ringa runt i morse till veterinärer och få en normal tid...

Nu är det dagen efter, morgon, hunden är inte sig själv, jag är inte mig själv heller....
Vi ska åka in snart.
(Det blir inget jobba för mig i dag, ev inte i morgon heller.
Kan ju ta ut mina tre kvarstående semesterdagar.
Jag lär ju inte åka någonstans med J i sommar ändå känns det som nu...)

Jag mår inge bra när min lilla hund ska sövas...
Jag vill inte det...
Måste lämna honom också över dagen.

Känns ju inte alls kul....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar