söndag 24 april 2016

Nordiska trädgårdar och 6 månader

I går var vi på Nordiska trädgårdar, mässan.

Jag har ju inga pengar just nu så J betalade inträdet för mig.
Plus att jag fick köpa lite saker. :)

Han gjorde det mest för min skull, för att han vet att jag ville gå. :)

Jag fick köpa Dahlior, som är sååå fina. :)

Man fick 3 stycken för 50:-

 
Jag valde den i mitten och J valde den till vänster, den till höger valde vi i hop.

Sen var plantagen på plats där på mässan och de sålde 5 örter för 100:-
Så jag köpte koriander, gräslök, basilika, persilja och timjan.

Jag kommer att han massa saker att plantera ut snart. :)

Vi firade också 6 månader tillsammans, jag och J.

Vi grillade hemma och åt en massa gott som jag hade gjort.
Tzatziki, räkor, kyckling, avocado, sallad, grillade grönsaker, halloumiost, vitkålsgratäng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar