fredag 21 februari 2014

Som i en dröm, del 2

Jag gick till skolan, kändes som bomull i huvudet.....

Jag gjorde provet, jag kunde ju inte alla frågor men jag fick ett anteckningspapper utöver provet och han ville spara det och info vi hade skrivit på det.

Så jag skrev ner saker som jag hade pluggat på men som inte fanns med som frågor på provet.

Läraren frågade, inför alla, folk från skolan som ska göra olika prov, inte från min klass, hur läget var med mig.

Jag kunde inte prata... Jag satte upp handen och visade: "Sådär."

Skulle jag prata så skulle jag börja gråta.

Efter provet så gick jag till kvinnan som har hand om det administrativa, är spindeln i nätet.

Jag sa:

"Jo, jag behöver säga en sak.... jag mår inte så bra..."
Sen kunde jag inte prata mer för jag kämpade mot tårarna, hon såg det.

Hon frågade om det var psykist, jag nickade.
Det rann några tårar ner för mina kinder.

Hon sa att det går alltid att ta igen saker i skolan om det inte skulle funka, jag ska inte känna någon stress, sa hon.

Jag lyckades få fram att det gällde 3 lärare som jag har haft och som jag ska ha nu igen, att de borde veta detta.
Hon skulle prata med dem och berätta att jag inte mår så bra psykiskt just nu och har inte gjort på ca en månad.

Jag har ju ändå lyckats vara där och göra det jag ska.
Dock har det inte varit så bra, jag har inte varit speciellt koncentrerad.

Jag sa till henne att jag tror att det värsta har lagt sig efter helgen, det var mest nu som det var jobbigt.

Jag hittade min sambos flyg på internet, jag hade ju flygnummret,
jag såg att det hade landat för en timme sen.
Hoppas att han hör av sig snart....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar