söndag 9 februari 2014

På nattklubb med sambon

I går var min pappa och min styvpappa hos oss på middag.

Sedan var det meningen att min sambo skulle gå ut med två kompisar.
Han hade frågat mig om jag ville följa med, vilket jag eg inte ville, men jag ville vara med honom.

Skillnaden mellan 27 år och 38 år är att 27 åringen kanske vill hänga lite oftare på nattklubb än 38 åringen... ;)

Jag har lixom tappat intresset för det "livet".

I vilket fall som helst så slutade det med att hans vänner inte ville gå ut, han ville hemskt gärna gå ut och kvar återstod jag....

Så jag och min sambo åkte i väg och gick på nattklubb själva.

Första gången i mitt liv som jag går ut tillsammans med en pojkvän.
Inte nog med att vi tränade i hop på gymcross, vi gör mycket saker i hop och det trivs jag med.

Det var kul!

Vi dansade tillsammans hela kvällen.

Detta stärkte våran kärlek ytterligare. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar