lördag 22 februari 2014

Knappt två dagar utan varandra...

Han ringde i går, vi hann prata i 2 minuter innan hans pengar försvann på mobilen.

Ingenting alltså...

Han ringde mig i dag på förmiddagen, på vanligt sätt.

Han berättade att de hade strömavbrott i området, alltså inget internet.
Att ringa vanligt är ju inte gratis.

När strömmen försvann så sa de till honom:

"Välkommen tillbaka till Libyen." ;)

Inte lika organiserat som vi har det i Sverige men däremot kan man tjäna pengar där hur lätt som helst.
Här måste vi ju verkligen anstränga oss för att få betalt.
Där behöver man knappt göra nåt och ändå få bra med pengar.

Han sa:

"Nu har jag sagt hej till familjen, nu kan jag åka tillbaka till dig."
"Jag saknar dig så in åt helvete!"
"Jag saknar oxå hunden massor!!"
"Det var inge kul att lägga sig i en tom säng, jag sov oroligt oxå."


Samma här...

Det har bara gått 2 dagar än så länge.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar