måndag 30 september 2013

Jag gillar mig själv när jag är med honom

Jag får honom ofta att skratta, bara av att vara mig själv.
Han säger ofta att han tycker att jag är rolig.

Är inte det underbart att kunna få en annan människa att skratta? :)

Jag frågar honom ofta om han har fått middag i sig då vi inte ses.
Jag säger oxå i bland att det är kallt ute då vi pratar i telefon och att han ska klä sig varmt.

"Förlåt om jag är mammig i bland." sa jag.

"Mammig?" sa han
"Det är inte mammigt, det visar bara att du bryr dig om mig och det gillar jag mycket, det är en jätte fin gest av dig att bry dig om."

Tänk att jag har hört andra säga att jag är "jobbig" då jag är så, men med denna kille får jag verkligen vara mig själv och han tycker jag är underbar som jag är. :)

Jag hörde en mening i en film en gång som verkligen har etsat sig fast:

"Jag gillar mig själv när jag är med honom."

Ja, så är det och borde vara jämt. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar