torsdag 19 september 2013

Killen I

Jag har träffat en kille.
 
Jag träffade honom ute, en lördag, och när jag såg honom första gången så tyckte jag att han var sååå vacker.
 
Det har gått ganska fort, han ville träffas redan på söndagen, och dagen efter det och dagen efter det.
I onsdags sa jag stopp, att jag behövde va själv.
 
Han förstod men han sa att han inte visste vad det var men han har verkligen fastnat för mig.
Han trivs jätte bra i mitt sällskap och känner sig trygg säger han.
 
Jag vet inte varför jag tvekar lite?
 
Är det för att jag har varit själv länge och har mina rutiner?
 
Att när jag tex träffar honom så svär jag inombords då jag vet att mitt tv program börjar just då. Låter ju helknäppt.
 
Jag har ju mina rutiner och tider.
Skolan, hem och plugga, ut med hunden, pyssla hemma, handla, göra god mat, sätta mig framför tvn med god mat och efterätt, titta på mina utvalda program.
 
Jag har ju verkligen velat träffa någon och då jag äntligen gör det så tycker jag att det "stör" mitt vardagsschema.
Förutom att plugga och vara med hunden så gör jag ju inget som är viktigt.
 
Så frågan är...Betyder det att:
 
*Jag eg inte vill vara med honom?  
*Är jag rädd för kärlek eftersom min senaste relation inte var något bra och de jag dejtade efter visade sig inte funka bra och att det har gått lång tid emellan?
*Det har gått en längre tid då jag har varit själv så det blir svårt att ställa om sin vardag?
 
Inte vet jag....
Han verkar gullig och omtänksam även om det gör så att jag känner mig pressad i bland.
 
Varför känner jag mig pressad då?
Jag tror att det beror på att jag inte vet vad jag vill till hundra procent och när han visar att han vet vad han vill så känner jag mig pressad att känna nåt.
 
Suck vilket virr varr. :)
 
Ja, ja det kommer att visa sig vad som är rätt.
 

1 kommentar:

  1. Låter mer som att du tänker och analyserar alldeles för mycket. Sluta tänk, sluta analysera precis allt. Om han är en bra kille, om det KÄNNS bra i magen och hjärtat att träffa honom så gå på den känslan och sluta tänk så mycket.

    Att tänka och analysera för mycket förstör allt.

    SvaraRadera