måndag 23 september 2013

Kommentar om killen, I

Jag fick en kommentar på inlägget i bloggen "killen I"

"Låter mer som att du tänker och analyserar alldeles för mycket. Sluta tänk, sluta analysera precis allt. Om han är en bra kille, om det KÄNNS bra i magen och hjärtat att träffa honom så gå på den känslan och sluta tänk så mycket.

Att tänka och analysera för mycket förstör allt."


Först vill jag säga, tack för kommentaren :)
Kul att folk hänger med här i mitt liv.

Såhär, jag analyserar inte så mycket som det kanske låter :)

När jag sätter mig för att skriva blogg så analyserar jag just för det inlägget jag skriver.
"Pratar" med mig själv i mitt skrivande.

Så när jag har skrivit klart så analyserar jag det inte, det är pga skrivandet.

Vet ej hur jag ska förklara mig. :)

Tråkigt att skriva "Hej, jag har träffat en kille, det är kul, hej då." hahahha

Ja, men ni kanske fattar vad jag menar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar