måndag 23 september 2013

Killen, I del 2

Vi har träffats varje dag utan en, sen i lördags, 6 dagar av 7 alltså. :)

Han är jätte gullig mot mig.

Han är från Lybien så våra uppväxter skiljer sig markant.

Därför hade jag lite tveksamheter då jag skrev förra inlägget och analyserade just då.

Men som sagt, han är jätte gullig mot mig.
Han är väldigt omtänksam, han har hjälpt mig i tvättstugan, de gånger han har ätit hos mig så går han direkt till disken och diskar. hahhaha

Han säger att det är självklart eftersom jag har lagat maten.

Han bär saker åt mig utan att jag frågar.
Han respekterar mina åsikter och lyssnar ordentligt och vill gärna lära sig hur jag tänker.

De som har följt min blogg vet ju vad jag känner ang mitt hår...
Han har sagt ett par ggr att han verkligen gillar mitt hår.
Hahhahah det är bra att få en komplimang för något som är jobbigt för en.

Han ville veta allt om min sjukdom.
(Jag berättade om den eftersom den är ganska påtaglig nu.
Lättare att ens omgivning vet om det.)
Han kramade mig efter att jag hade berättat.

Han sa att han hade tänkt på mig på vägen hem i går, att han ville att jag skulle bli frisk och inte ha ont något mer.
Han är så gullig.

Sen sa han en sak till mig i går...

"Du är verkligen speciell, sådana som dig växer inte på träd." :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar