söndag 19 maj 2013

Killar..... Jag förstår dem inte...

En del killar är på ett visst sätt ,så jag ska väl inte dra alla över en kant...

Jag var på dejt för några veckor sedan och tog en promenad.

Jag pratade om att jag anstränger min rygg fel då jag jobbar på mitt andra jobb.

Så jag sa:

"När jag står där så sträcker jag upp armarna, står på tå och svankar fel med ryggen för att nå."

Han svarade direkt:

"Är det många killar som står och tittar då?"

Jag berättade detta för en killkompis, vad dejten hade sagt, han sa:

"Ja, det ända jag hörde var ordet "svanka"."

Ja, lite kul var det men det får en att undra.

Är alla killar såhär?

Är sex det ända de tänker på??

Jag började skriva med en kille på en dejtsida.
Vi skrev några få rader bara, för jag frågade om fler bilder på honom.
Han hade bara en bild ute på sin sida.

Han skulle maila dem till mig och skrev i mailet:

"Eftersom du inte sa vad du ville ha för bilder så skickar jag några som jag är nöjd med."

Han skickade detta......



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar