tisdag 7 maj 2013

Att våga....eller inte...

Fy fan vad pinsamt!!
hahhahahahahha

Det finns en kille som kommer till mitt jobb i bland och lämnar paket.

Han är jäkligt söt.

En dag så fick jag en flört på en datesida.
Bilden visade en kille i profil, i närbild.

Det påminde en del om killen som lämnar paket....

Han var här i dag igen på mitt jobb och lämnade paket.

Jag samlade mod och sa:

"Du påminner om en kille som skrev till mig på en dejtsida."

Jag satt framför datorn då han var här.

"Vaddå, visa." sa han

Jag började leta bland mottagna mail och flörtar.

"Nä...jag har nog raderat det..." sa jag.

varpå han säger:

"AAhhhh vad dåligt!!"

Hhahahahaha

Han trodde att jag bara hittade på för att ragga på honom.
Hahhahah

Vad jag skämdes!! :)

"Nej, det är sant!" försökte jag mig på.

Han frågade vad sidan hette och sa:

"Men där är inte jag med i allfall, Hej då!"

Och så försvann han fort som fan!

Hahhaahahah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar