lördag 11 maj 2013

"Du verkar vara en såndär tjej..."

Den där killen, A, och jag, pratade över 3 timmar i telefon i går.

Vi ska ses i dag och äta.

Det skiljer 7 år mellan oss.
Jag är den som är äldre.

Har inte tänkt på det men nu när man gör det så känns det mycket.

Fast hade jag träffat en kille som var 7 år äldre än mig så hade jag nog inte brytt mig.
Lustigt det där hur man kan se saker olika.

Han är 31 år och pluggar.
Han ska jobba med försäkringar sen.

I går då vi pratade så tyckte han att det var konstigt att jag inte hade träffat en kille som jag har byggt bo med.

Han sa:

"Redan efter första träffen så tyckte jag direkt att du var en trygg person, en sådan som jag vill vara med."

"Du verkar vara en sådandär tjej som killar lätt blir kära i."


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar