fredag 10 maj 2013

Dröm om blod

I natt drömde jag en konstig dröm.

Jag och en kille stod bredvid varandra.

Framför honom stod en till kille.
Den killen såg jag inte helt i drömmen men vi hörde i hop på något sätt.

Killen som jag såg hade en gammeldags rakkniv.
Jag hade oxå en.

Han skrattade och sa att han skulle skära killen framför honom, skära av huvudpulsådrarna.

Jag hade stress i kroppen för jag visste att jag var tvungen att skada den där killen först innan han hann döda den andre killen.

Jag drog min rakkniv mot sidan av han hals, det blev bara en liten rispa eftersom min kniv var slö och rostig.

Killen drog med sin rakkniv mot den andre killens hals och det blev en stor öppen reva som började blöda ordentligt.

Han skrattade, "Det var nära halspulsådern....du vet att det är slut då..."
sa han och log.

Jag drog min kniv febrilt mot hans hals flera, flera gånger men det blev bara små revor.

Han tog upp sin kniv igen och snittade killen mittemot honom på låret, blodet sprutade.

"Där var det nära huvudpulsådern oxå, det finns en på låret oxå...."
sa han och flinade igen.

Sen snittade han killen i halsen igen, kniven gick smidigt igenom huden och blodet började att rinna.

Jag vakande.
Klockan var 03.00 på natten.

Jag låg där i mörkret och ansträngde mig för att börja tänka på annat.
Det kom en massa konstiga tankar i mitt huvud, skräcksaker man har sett på tv osv.

Så tillslut så tände jag sänglampan och ropade på hunden som kom upp i sängen.

Jag stoppade mitt ansikte emot hans lilla kropp och till slut somnade jag igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar