måndag 6 maj 2013

Aktiv och dejt

I fredags så var jag på date.

Vi promenerade i två timmar.

På lördagen jobbade jag, det var ganska mycket och jag blev väldigt trött i kroppen.

I söndags så var det hundpromenad för, vem som helst, pengainsamling till hundar utan hem.
Minst 20 kr.

Jag och hunden gick dit.
Det tog 30 min att gå till samlingsplatsen och vi gick i ganska rask takt.

När vi kom fram så var det promenad i en timme.

Jag kände ingen där men det var trevligt! :)

När vi kom hem så trimmade jag ner hundens päls och det tog en timme.

Oj vad jag blev trött i ryggen efter allt och hunden var så trött så han inte orkade hålla ögonen öppna sen. :)

I dag då jag vaknade så kände jag mig jätte trött.
Det kanske är normalt?
Man kanske känner sig jätte bra i kroppen dagen efter sånt här om man tränar regelbundet på gym.

Jag får väl bara acceptera att det blir såhär när jag håller i gång och att det tar nån dag för kroppen att vila ut.
Fast..... jag undrar ju om alla andra känner såhär.... :)

Jo, just det....dejten...

Jag träffade honom ute förra helgen och bytte nr.
Vi träffades i fredags och tog en promenad.
Han sa att det var mycket trevligt och vi messade en del samma kväll.

Han skrev att han gärna vill lära känna mig.

Sen var det ingen av oss som hörde av sig, varken på lördagen eller på söndagen.
Så..... vi får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar