tisdag 11 september 2012

Dejtsidor är som gott och blandat

Jag är med på en dejtsida.

Jag fick kontakt med en kille på dejtsidan.

Han ville prata i telefon bara efter nån skriven rad.

Jag sa att jag vill skriva lite först för att se om man ens vill lämna ut sitt nummer.

Så vi skrev, fast väldigt intetsägande eg.

En dag så skrev han att han verkligen vill prata med mig istället, så han lämnade sitt nummer.

Jag tänkte, ok, jag ringer väl, har ju inget att förlora på det.

Så jag ringde....

Vi pratade i 40 minuter.
Eller rättare sagt han pratade väl i 30 minuter och jag i 10 minuter.....

På denna tid så visste jag var hans pappa bodde, hur hans pappa bodde, att hans mamma hade en ny karl, att han hade syskon, alla hans hobbys, som var en del, många av hans relationer, specifikt om två som det inte hade varit så bra med, vart han bodde, hur han bodde, hur ofta hans mamma kom på besök, om hans jobb, de var flera stycken inom samma bransch. osv osv.

"Förstår du nu varför jag vill prata på telefon ist? Jag gillar att prata." sa han.

Sen sa han.

"Jag brukar inte läsa tjejers texter på dejtsidor, det orkar man inte."

"Men det kan ju säga mycket om en person." sa jag.

" Så du är 37 år..... om man ska ha barn med dig, då ska det vara pang på röbetan!
Jag vill ju ha flertalet barn och med tanke på din ålder så... är det inte vid 30 de sägs att man kan få missfoster?" sa han.

"Nja....de säger väl att det finns en risk över 35 år." sa jag.

Jag gapade stort för mig själv, hahahhaha blev så paff av hans ord.

"Oj, jaha, är inte du rädd för att få ett missfoster, tänk ifall du får det.
Fast du röker inte va?" sa han.

Jag höll mig för skratt.

"Nä och jag dricker inte heller."

"Varför då??!! Det är ju mysigt att bli lite mossig och kåt."  sa han.
(Det står i min text att jag inte dricker.)

"Jag gillar nordiska tjejer, vi har många fina svenska tjejer, jag är ju svensk och vill ha en svensk tjej. Du är väl svensk?" frågade han (Det står oxå i min text.....)

"Nä det är jag inte...jag är Tysk och Turkcypriot."

"Jaha? vad är det, Turkcypriot."

"Ja, Cypern är delad i två, en grekisksida och en turkisksida."

"Jaha...ja men det är väl okej, ja menar mer sånahär invandrare som kommer och förstör."

Herre gud! Hhahahahahahha vad sitter han och säger?? :)

Jag ursäktade mig så vi la på, han ville höras i kväll igen.

Jag måste medela honom snarast och säga att jag inte vill ha nån mer kontakt.

Alla är vi olika och han passar inte mig....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar