torsdag 13 september 2012

Mitt jobb

Allt oftare så säger personalen till mig att jag gör ett bra jobb. :)

Enstaka personer stoppar mig och säger det till mig.

När jag gör något för någon så blir de mållösa och säger:
"Va...? redan..."
"Men du hade inte behövt göra det bara för min skull redan nu..."

Men det är ju mitt jobb. :)

Folk frågar efter saker och jag fixar dem.

De högre uppsatta, eller de som har hand om mig, eftersom jag är uthyrd, ville ha med mig på ett möte.

Min kollega går eg på dem och jag visste inte ens om att de hade möten.

På det mötet sa de att vill att jag oxå lär mig att göra beställningar.
Min kollega har alltid gjort det annars.

Sen vill de oxå att jag är med på stor kopieringar, papper till viktiga möten.
Min kollega har alltid gjort det medans jag har åkt i väg med firma bilen och lämnat och hämtat post i vår stadsdel.

Min kollega är van att sköta vissa saker själv.

Det har varit andra här på min tjänst men de har inte varit långvariga.

Hm....... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar