onsdag 19 september 2012

Killen jag ville träffa

Det blev inte så romantiskt som man kunde tro. ;)

Med killen som jag såg utanför en förskola.

Jag fick ju det jag ville, att träffa honom, men inte mer.

Vi var och fikade i dag, det var trevligt.

Han pratade mycket och jag kände att det inte fanns så jätte mycket intresse för mig.

Man hörde dåligt pga ljudvolymen på fiket men han lutade sig inte framåt i stolen en enda gång när jag pratade.
Sen så frågade han ingenting om mig, jag frågade om det han berättade så vi pratade mest hela tiden om honom.
När vi sa hej då så kramades han väldigt kort.

Ja, jag kände att det inte var hundra.

Mycket riktigt.

Vi smsade kort därefter och då sa han att ha kunde tänka sig att vara kk men ville inte ha något seriöst.

Men det vill ju inte jag. :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar