lördag 1 september 2012

Kreativiteten är tillbax!

I morgon, söndag, ska jag och hunden gå på hundkurs!
Känns jätte spännande.

Vi ska gå på, viljashundskola.se

Det är grundlydnad.

Dock kan han mycket redan av det.

Jag går den för att man alltid kan lära sig något nytt, varje pass avslutas med en aktivitet och man stärker banden med sin hund när man gör saker i hop. :)

Jag har äntligen fått tillbaka min kreativitet!!!

Den har varit borta länge men det beror väl på hur man mår.

Jag är ju sådan som person så det kändes tråkigt när den var borta.

Dock slog det mig i dag att den är tillbaka och har varit det i nån vecka redan. :)

Jag håller ju på att göra om i min hall!

Spacklar hål, gör mig av med möbler, fixar nytt, osv. :)

Jag fick oxå en idé för vardagsrummet.

Bakom soffan så ville jag ha en avlång spegel.
Men
Jag hittade små speglar i ikea katalogen...tror att de skulle göra sig bra på väggen bakom soffan.

Det är små speglar, man köper 10 st, tror jag, i ett paket.
Sen kan man bygga dem som man vill.

Får se.... :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar