fredag 10 juni 2011

Tröttmössa

Jag vaknade i natt klockan 03.00 av att jag hade strålande smärta i nedre delen av magen.
Det tog ett tag innan jag somnade om.

Försov mig sen med en halvtimme. Var så trött då jag vaknade. Glömde en massa saker, frisyren är inte att tala om. Tur att jag klädde på mig ordentligt då. :)

En på jobbet är hemma i dag pga strul med magen...hoppas det inte är något på G....
Jag har aldrig varit magsjuk i hela mitt liv annars.

Tänkte också på sjukdomen...men jag har ju börjat bli frisk nu.
Ja, ja kanske bara är något tillfälligt.

Nu har jag fått släta däck på min mountain bike, så nästa vecka ska jag börja att cykla till jobbet igen. :)
Det är ju tyngre att cykla med en mountain bike med original däck än vad en vanlig cykel är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar