måndag 13 juni 2011

Barn och pengar

Så var det ju det här med att han har barn...

3 av barnen ska komma i juli, då fyller han år, jag fyller år och vi har varit tillsammans i ett år.
De ska vara hos oss i ett par veckor.

Jag hade en idé om vad vi kunde göra på vår ettårsdag! Han och jag.
Men...eftersom barnen kommer till oss så sa han att vi skulle vänta med att "fira" oss.
Eftersom pengarna inte räcker till allt...

"Vi ser ju varandra varje dag, vi har ju hela livet på oss, barnen ser jag inte varje dag och inte längre perioder jämt, jag har verkligen sett fram emot detta. Vi får vänta till augusti med att göra något för oss."

jaha.... :(

Jag förstår honom verkligen!
De som läser detta och har egna barn, ni förstår honom också.

Men jag kan inte sticka under stol med att det känns som han bort prioriterar oss....
Att jag känner mig liiite besviken...
Han tycker att jag är orättvis då jag säger så....

Hur gör vi sen då?

Han har 2 barn till, 5 barn allt som allt.
Om vi får två barn tillsammans...hur ska vi ha råd med allt då undrar jag?
7 barn...

:(

Ja jag må bete mig omoget men såhär känner jag just nu:
:( :( :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar