måndag 6 juni 2011

Helgen i juni

I fredags var jag och hunden på middag hos min kära far och hans man.
Jätte härligt!



Jag köpte oxå en film som var helt underbar!
Den vita massajen. Vacker musik, vacker kärlek och passion. :)

På lördagen så kom min sambo hem, vi träffade flera andra i Rålambshovsparken och hade picnick.
Trevligt sällskap men gillade inte parken..smutsigt som fan och massa skräp som folk hade slängt på marken.

I söndags så var jag och köpte nya gympa skor!!! Hade sett dem tidigare men de fanns inte i min storlek.
Jag frågade igen i går och de hänvisade mig till en anna butik. Där fanns det ett par kvar! :)

Nu kan jag slänga mina andra som det är hål i. Problemet är att jag inte kan slänga mina gamla saker direkt, även om jag skaffat nya. Det känns lite som att nya saker bara är till låns :)


De gamla, man ser tillomed hålen i dem :)


1 kommentar: