tisdag 28 juni 2011

Efter midsommar

Jag fick "semesterdagar", 4 stycken.
2 nu och 2 sen.

I torsdags då jag var ledig så åkte jag och spenderade lite pengar :)
Nu när jag har tjänat in dem. Två tröjor och så fick hunden en ny namn och telefonbricka som sitter på halsbandet, den andre hade fallit bort nämligen.

I fredags på midsommarafton så var jag, hunden och sambon med min vän på hennes släkts landställe på ön Kungshatt. Sen åkte vi hem till oss och jag lagade mat. Min vän och hennes son följde med.

I måndags då jag också var ledig så åkte jag till Nyköping och hämtade 2 av sambons barn, de ska vara hos oss en vecka, sambon jobbade.

Nu tisdag...då sitter jag här igen på jobbet.
Jag kände mig inte glad över att komma hit... :(

Jag gillar verkligen de som jobbar här, alla är jätte trevliga.
Men att bara sitta här...jag blir jätte stel i kroppen, får ont och jag får panik inombords!

Det finns inget att göra!
Jag får inte lämna min stol heller.....

Det har ringt 4 samtal på 2 timmar.
Nästan så jag börjar känna mig låg av att sitta här... :(

Eftersom jag nästan jämt är själv här på jobbet, jag sitter själv, framför en dator, äter lunch själv, obefintliga raster som jag också måste ta själv...(de brukar vara på 5 minuter...)
så skrev jag ett mail förra veckan...

Det har börjat en ny tjej i den andre byggnaden, som också tillhör detta företag.
Jag skrev: "Eftersom både du och jag är nya så kanske vi kan luncha i hop någon dag?"
Jag fick en positiv respons av henne! :) Så vi ska äta lunch i hop i dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar