torsdag 16 juni 2011

Att göra bort sig....

Ok, vill ni ha något att skratta åt?
Här kommer en sann historia om mig själv...
Jag bjuder på den.... :)

Jag var på en dejtsida för nåt år sedan.
Jag började maila med en kille.
Vi bytte msn och började prata där istället.
Vi hade pratat i ett par dagar.

Jag satt i köket på en stol och chattade med honom denna dag.
Han tyckte att vi kunde slå på webbcameran, jag hade ingen men han hade en, så jag kunde se honom.
(Guuuuud jag fnissar redan för mig själv och känner rödfärgen på mina kinder..)

Så jag tittade på honom på skärmen och vi fortsatte att skriva.

Efter ett tag skriver han:
"Its not polite to do that in my country"
"?? What" frågar jag.

Han är tyst en stund

"you asked about jobs and poverty i my country"

Jag fattade ingenting...ok.....vad känsligt...

Efter ett tags chattande så frågade han mig:

"Can you hear me?"

"No.... can you hear me?" frågade jag

"Yes of course"

Jag tänkte febrilt....hur kan han höra mig? Vi skriver ju till varandra...
Webbcameran...Kan han höra mig då eftersom den är på?

Jag kollade mitt ljud, avstängt...
så jag slog på den.
Vad händer? Jo jag hör honom klart och tydligt...

Så det innebär att han har hört mig också..... hela tiden...även om jag har haft mitt ljud avstängt så har han haft sitt ljud på...och hört mig., hela tiden....

Den sista halvtimmen i mitt liv spolas tillbaka i huvudet....snabbt!

ÅH NEJ!! Herre gud!!! Han har alltså hört mig?

Jag har ca tre gånger under denna tid suttit och pruttat....
och inte några fina tysta pruttar inte....

Ni vet sådanadär låååånga pruttat som studsar mot stolen, som ekar, där man bara lyfter lite på ena halvan av rumpan och låter pruttarna studsa ut...ljudligt....högt...

Herre gud! jag skämmdes så in åt helvete! Vad fasiken skulle jag göra nu? hahhahahahahahhha

Jag var tyst en stund och sen fortsatte vi chatta, för jag kopplade bort webbkameran fort så in i hel...v....te att han inte hörde mig mer. Han ville i allfall ses dagen efter och dagen efter så kom det sms om att han fortfarande ville ses...

För att förklara hur det gick...tillslut gick jag med på att träffas och ta en promenad och jag skämdes i hjäl över det som hade inträffat......

Men ingen sa något...någonsin...

1 kommentar: