tisdag 7 juni 2011

Lååång dag...

I dag hände ingenting...
Så jag har ingenting att skriva om...

:)

En kollega bad mig att titta på en dator som inte ville starta. Jag satt med ansiktet och undersökte baksidan av datorn, helt plötsligt så blixtrade den till och luktade rök, fy fasiken vad rädd jag blev!

Det var typ allt som hände i dag...

Jo, jag anmälde mig till en distanskurs om datorer i dag. Var så inne i vad det handlade om så när jag hade anmält mig så såg jag att den började först i oktober...

Ville ju ha något att göra nu....

Jag är sååå understimulerad på detta jobb....
Jag gillar personalen och så men det är långtråkigt...

Svara i telefon som sällan ringer, jag får heller inte lämna min plats. Så jag sitter här på en stol och läser saker på internet...eller tittar ut genom fönstret...eller försöker sträcka på mig..för man får bra ont i axlarna av att sitta på en och samma stol från 8-17.........
okejdå..jag har lunch en timme och 5-10 min pauser 2 ggr under dan...

Men ändå...

Shit vilket trist inlägg :) men ville ha något att göra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar