torsdag 9 december 2010

Mitt engagemang blir synligt

Förra lördagen var jag ju på en alkoholutbildning på IOGT-NTO.

Den handlade om vad alkohol gör med kroppen, statistik, förebyggande osv.

Jag var väldigt engagerad :) och pratade för fullt!

Då vi slutade så kom en kvinna fram till mig som arbetar på distriktet i Sthlm och frågade om mina kontaktuppgifter. Hon ville ta del av mina idéer och annat. Hon skulle höra av sig.

I dag fick jag ett mail av en man som var med på utbildningen. Han skrev att han fastnade för mig eftersom jag var så engagerad och hade idéer. Han ska hjälpa till att rusta upp en iogt-nto verksamhet på en annan ort.
Så han undrade om jag kunde agera bollplank åt honom i sammband med att detta sker.

Vilken ära! Glad jag blir! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar