tisdag 28 december 2010

Klagostund

I dag stod jag ute och jobbade igen.
Jag står i ett öppet stort tält och säljer grillat.
(de har ju även ett värdshus några meter i från)

Det finns ingen värme förutom grillen, den drivs på gasol.
Den står man vid och värmer sig hela tiden.
Jag hade hosta i natt...ena kocken sa att det inte var bra att stå vid grillen och andras in den i flera timmar.
Kanske bara inbillning, inte en aning om i fall det är sunt eller inte.

I dag var det stressigt och massor med folk, vilket resulterade i att jag fick stå där ute från 12.00 till 16.30.
Lunch fick jag äta vid 16.45

Snacka om att jag var stelfrusen och hungrig....

Så...trött som fan, ont som fan...nu har jag nog klagat färdigt. :)

Chefen frågade i dag om jag kunde köra fram till torsdag i allafall som sagt.
Inga problem, hade ju räknat med det.

Jag ringde mitt extra jobb häromdagen och berättade läget på jobbfronten.
De verkar vänta på mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar