söndag 20 april 2014

Han har snart varit borta i 2 månader....

Vi pratade i ca 2 timmar i går.

Då vi hade pratat mer än en timme så sa han:

"Lova att inte bli ledsen nu... Lova det?"

"Nä, det kan jag ju inte lova...vad?"

Han sa: "Då jag kom tillbaka från Egypten nu senast så funderade jag på allt detta.

Jag har ju ett bra liv här, skulle kunna gå en bra utbildning och sen få ett välbetalt arbete.

 Det är fint här, man har ett bra liv."

Jag frågade lugnt: "Funderade du på detta för att du kände att du vill eller rent allmänt?"

Han sa: "Jag funderade rent allmänt. I alla fall, då jag tänkte på allt detta och tänkte att jag skulle ha ett liv utan dig...Nej, det vill jag inte. Jag vill ha ett liv med dig, pengar och så betyder ingenting jämfört med att få vara med dig."

Jag svarade: "Ok... klart detta gör mig lite stressad...även om du säger att det inte är någon fara... Tänk om du ändrar dig..."

"Klart jag inte gör! Jag har ju tagit ett beslut för länge sedan, jag bara tänkte igenom allt." sa han.

"Alltså jag älskar dig så jävla mycket! Du är en sån jäkla bra tjej och jag är så glad att jag träffade dig." sa han.

Så.... det känns både bra och dåligt..... ja...min osäkerhet som spökar igen.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar