torsdag 17 april 2014

Gnäll, gnäll hela natten...

Jag känner mig helt mosig i dag.

Jag blev väckt flera ggr i natt av hunden.

Han gnäller, högt som lågt pga tratten.

Jag tänkte att han skulle tröttna och tystna efter en liten stund...men nej...

När jag säger till honom så funkar det i bland och i bland inte, då det funkar så är han tyst i en sekund.
Suck...

Somnade 00.30 och vaknade 02.00 av att han hade flyttat sig till hallen och satt och gnällde. Hur länge hade han gnällt?

Han måste ju ha gått sakta för han kan knappt flytta sig med tratten på, han blir som förstenad.

Så jag gick upp och ledde honom tillbaka.

En sista gång så sa jag åt honom att ligga ned och tog tag försiktigt tag i hans ben så att han la sig.
Då tystnade han....han var väl utmattad...

Mina grannar måste ha hört allt, svårt för mig att ignorera hans gnäll när han gnäller så högt och det är knäpptyst i huset. Men det funkar ju inte heller att säga till.

Känns inte alls bra att lämna honom för att gå och jobba.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar