tisdag 29 april 2014

Dagen D

Vad skönt att saker flyter på som de ska........ not! :)

Vi pratade på viber och Skype i går kväll.
Han var på hotellet i Kairo.

Nu i morse så skulle han gå till ambassaden och hämta sitt kort.
Sen skulle han tillbaka till flygplatsen.
Väl där så har han en biljett bokad till Istanbul.

I Istanbul ska han köpa biljett till Sverige.
Han skulle dock kolla i Kairo om det fanns nån biljett att köpa där till Sverige.

Han skulle snabbt tillbaka till hotellet efter ambassaden och hämta sina väskor för att skynda sig till flygplatsen och sitt bokade flyg. 

Saken är den att han inte har hört av sig, vilket han borde gjort innan han gick till ambassaden eller åtminstonde nu, han borde vara tillbaka på hotellet.

Då kollade jag min mobil....
Då fungerar inte Viber!

Jag har startar om mobilen men den vill inte ansluta.

Då har jag Skype kvar....

Dock vill inte Skype fungera jämt, den har aldrig gjort det om någon har ringt på den.

Enda gången Skype funkar är om han säger att han ska ringa på Skype och jag öppnar den appen.

Vilket är skumt för jag har den inställd på att alltid motta samtal mm.

Suck.....

Ja, om inte annat så får han köpa ett Egyptiskt simkort och ladda på det för att kunna ringa mig...

Måste ju veta hur allt går och när han är på Arlanda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar