måndag 28 maj 2012

Valpar och färgglada kläder

I dag var jag i djuraffären.
Ägarens hund har fått valpar....

Där kunde jag stå länge... :)

De är bland annat, pudel/papillon och nån ras till.


I lördags var jag och hunden nästan hela dagen med vänner i en park och grillade.


Efter det så drog jag och hunden i väg till andra vänner och tittade på melodifestivalen.
Sen efter kl 01.00 så lämnade jag hunden hemma och drog i väg till nattklubb.

Jag hade köpt nya tröjor, bland annat en färgglad! :)

Jag och exet pratar inte längre, vi messade ett par ggr förut men det var mest om praktiska saker.
Jag har dagar då jag känner mig ensam och är ledsen för det.
Den känslan brukar sitta i en kvart kanske...
Jag vill ju verkligen leva med någon...


Men då jag är ute på krogen eller på mina dejtsidor, ja då är inte intresset så stort från min sida. Men det kommer väl. Allt har sin tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar