onsdag 23 maj 2012

Raka puckar!

Jag hittade en gammal länk som går till mitt nästsista exs flickvän.
Hon hade lagt ut bilder.
Jag gick in på dem.
Mitt hjärta stannade för någon sekund.

Den där blicken!

Den kände jag igen....

Där sitter mitt näst senaste ex med sina två barn.
Jag kände en otrolig vrede de första sekundrarna....
Jävla idiot, hur kunde han bara få mig att tro att allt var som vanligt.
Vi flyttade till hus, jag var så lycklig, han sa ingenting...

Efter tre månader i huset så säger han att han inte känner något mer för mig och lämnar mig ensam kvar i huset....

En vecka innan han sa sådär så frågade han när vi skulle få barn och vi pratade om vart barnrummet skulle vara...

Ja, ja...efter ca 5 sekunder av ilska så kände jag faktiskt ingenting igen...

Jag önskar honom lycka till i livet.

Blev nog arg för att jag inte tycker att man gör så, man kör med raka puckar.
Sen pga mitt senaste ex oxå.... raka puckar och inget velande hit och dit!

SÅ!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar