torsdag 10 maj 2012

Alla har vi vår smärta....

I dag känner jag mig låg, igen.

I morse kom jag på att jag nästan bara fokuserar på det som har varit.
Att jag går igenom det i huvudet, om och om igen.
Det stör mig, jag vill vara i nuet!

Jag tappar hår och det börjar synas, jag kan inte ha utsläppt nu.
Min bil måste lagas för flera tusen.

Men

Jag känner ingenting för det, jag är neutral och känner att det ordnar sig.

Så....

Det andra är nog inte så allvarligt....att jag känner mig låg, det är bearbetning, vilket är fullt normalt.

Just nu sitter det en person här i väntrummet på mitt jobb och gråter.

De ska ta hennes barn i från henne.

Ja..... jag har det väldigt bra då jag tänker efter....

Jag är tacksam för det jag har!

Men det gör ont i hjärtat att höra henne.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar