onsdag 5 november 2014

Första veckan på praktiken

Jag har velat skriva här i bloggen sen i måndags, men jag är så trött....

Klockan går fort från att jag kommer hem tills jag ska sova.

Känns som att jag inte hinner nåt.

Jag går upp klockan 05.00 så då bör jag sova 21.00. :)

Jag arbetar med en kille som varit elektriker i över 30 år.

Han är väl runt 50 år och är snäll. :)

Där vi jobbar är det andra företag också.
Byggarbetare, vvs, och en kille som håller på med sprinklers.

I morgon ska det komma en till kille som ska koppla in brandlarmet.

Vi äter lunch med flera av killarna och alla är snälla mot mig. :)

De verkar bli lite förvånade då de kliver in där och ser en tjej. ;)

Ett rum görs om till ett kök med omklädningsrum, toalett och förråd.

I måndags skruvade han upp skalet på armaturer och jag satte dit en sladd, skar hål i taket för sladden, satte in lysrör och fixade klart på alla armaturer.

Sen så kopplade jag in strömbrytare och rörelserelä.

Sen har jag gjort lite små fix.
Det kommer väl mer framåt. :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar