lördag 22 november 2014

Praktik och utgång

Jag jobbar med en kille som är 48 år.

Han är jätte schysst!

Men han pratar hela tiden......

I bland kommer jag på mig själv med att sitta och tänka på annat.

Hahahahha

Han pratar bara om sig själv, i bland kommer även historia.
Han kan dock väldigt mycket.

Någon gång i bland kommer en fråga till mig, men så fort jag har svarat på den, så kommer det något om honom själv. ;)

Men han är snäll.
Han hämtar och lämnar mig varje dag.

Han berättade en dag att han haft en praktikant som alltid kom sent,
som han fick ringa och väcka.
Han sa att, om man visar sig från en bra sida, då kan han göra sådana saker som att hämta och köra hem. Bra betyg. :)

Häromdagen åkte vi och handlade ett helt nytt regnställ till mig. :)

Jätte bra regnkläder, perfekt att ha med hunden också då man går ut i regnet.

Vi jobbade ute hela dagen i går.

Dock känner jag mig väldigt nöjd!

Vi satte upp helt ny fasadbelysning på ett sjukhus.
Drog ny kabel och allt.

Saken är att jag gjorde det nästan helt själv. :)

Underbart att se det färdiga resultatet.

Då jag fick skjuts hem i går så berömde han mig flera ggr. :)

I kväll ska jag gå ut med två killkompisar.
På ett ställe jag inte har besökt på flera år.

Jag sa, "Aldrig mer", sist jag var där.....
Vi får väl se hur det är nu. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar