lördag 8 november 2014

Praktiken, del 3

Lördag morgon.

Vaknade 08.30, somnade 22.30

Fast jag sov i soffan på kvällen också. ;)

Skulle egentligen gått ut men orkade inte....

Det blir utgång i dag istället.

Jag trivs med jobbet än så länge. :)

Vissa saker är tunga och jag undrar om jag kommer att klara det då jag inte tränar.
Dock så blir de ju som träning. ;)

Som i går, då borrade jag i tak, i bland stötte man på armeringsjärn.
Då tog det stopp, alltså man fortsatte ju att borra men det hände inget, oavsett hur mycket man pressade på. :)

Då får man borra nya hål.

Vi får väl se.

Dock så vill man vila upp sig, jag fattar inte hur jag ska orka att gå ut i dag och lägga mig sent.
Inte heller fattar jag hur jag ska orka med att jobba extra vissa helger.
:)

(Behöver ju fortfarande pengar då detta är bara är praktik med csn.)


 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar