måndag 17 november 2014

Praktiken och killen C

I dag var vi på utejobb.

Vi satte belysning på en fasad.

Det var kallt i morse....
Jag hade dubbla strumpor i mina gympaskor..

Jag börjar trivas riktigt bra!

Jag gillar att arbetet är fritt och omväxlande.

I morgon ska vi göra ett annat jobb, på onsdag ska vi tillbaka där vi var i dag och på fredag ska vi tillbaka till stället vi började på förra veckan.

 


Jag har såklart tänkt lite på killen i dag, C.

Han har inte hört av sig ännu.

Två vänner läste min blogg och sa att jag inte ska analysera för mycket. ;)

Men jag sa att jag gör det för mig själv, det är ju inget jag säger till killen. :)

I min blogg kan jag ju ha hur mycket funderingar som helst. hahahahahahah

Han var verkligen min stil...
Hade jeans och t-shirt.
Svart hår och rakat på sidorna.
Jätte charmig när han log och hade fina tänder.
Dessutom hade han skrattgropar.
Dansade hur bra som helst gjorde han också.

Suck...eller ska jag skriva, dregel! hur det nu stavas. ;)

Undra om jag bara kände stark attraktion till honom?

När han och jag gick ut för att ta lite luft så stannade vi och tittade på utsikten.
Det kändes lite krystat....
Jag fick tunghäfta och visste inte vad jag skulle säga.

Det är INTE likt mig.

När jag får kontakt med en kille, som ser så bra ut som han gjorde, då får jag tankar som att jag kanske inte duger...
Att en så snygg kille kan ju inte gilla mig, eller?

Knäppt va...... :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar