fredag 22 april 2011

Lägesrapport

Jag har inte skrivit på ett par dagar....

Är så trött på kvällarna....
Börjar jobba 07.00 denna vecka som jag jobbar på mitt extra jobb.

I går jobbade jag 07.00 till 20.00......

Vi var 8 stycken på en butik.....mycket folk.....

Jäklar vad mycket godis folk äter vid påsk....

Gäsp...

Vad ska jag skriva... JO!
Jag fick inte jobbet.... min profil var det inge fel på men eftersom jag sa att jag inte kunde jobba denna vecka så valde de bland de andra.

Mitt extra jobb hade ju bokat upp en för denna vecka redan för två månader sen.
Inte visste jag att skulle hänga på det...det var ju bara en vecka....
Men det företaget hade bråttom med att anställa.

2 kommentarer:

  1. det är bara att leta vidare, ge inte upp....din tur kommer snart :)

    SvaraRadera
  2. Jo jag tror det...men vissa dagar känns det hopplöst...har hört folk säga så i över ett år nu..även arbetsförmedlingen...

    Men nu efter påsk, på tisdag, då ringer många och erbjuder mig jobb! ;)

    SvaraRadera