fredag 29 april 2011

Tiden går sakta...

I morse då jag kom till stan och gick ut genom dörrarna så stod det en man i mitten av plattan.

Han stod med båda armarna utsträckta från sidorna, sprattlade med fingrarna och balanserade en ölflaska på huvudet...

Ja, mycket ser man då man åker kollektivt och dessutom är inne i stan, som jag aldrig är annars.

Från i morse så tror jag att det har ringt ca 5 samtal....
Finns inget annat att göra förutom att just svara i telefon.... :)

Slipar som sagt på nybörjar hjälp listan jag gör och städade på bordet bredvid mitt. :)
Tur att man har dator i allafall... :)

Vill dock säga att jag trivs i det stora hela, jag är tacksam att jag har fått ett jobb och jag gillar folket som är runt mig. :)

Har inte skrivit om uppväxten på länge....ska kolla vart jag slutade sist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar