tisdag 19 april 2011

Arbetsbetyg

I dag fick jag ett arbetsbetyg/intyg av min gamla chef.
Det hade glömts bort så jag har inte haft något från det jobbet på flera år.

Betyget jag fick var helt underbart!
Jag är tvungen att skriva några rader här om vad som stod i betyget :)

"Rebecca är en otroligt nogrann och inkännande person som jag personligt känner kan tillföra styrka och struktur i verksamhet. Då hon är lojal och positiv i sitt sätt är det lätt för henne att skapa goda relationer. Hennes intresse för människor avspeglas i sättet hon bemöter folk på och lyssnar in vad som krävs i möten och situationer, detta var en stor fördel i hennes arbete med både personal och ungdomar på xx. Att hon dessutom är händig och inte rädd för att ta i där det behövs är också väldigt positivt. Alltid öppen för nya infallsvinklar och inte rädd för att kritiskt granska och utvärdera.

Jag vill verkligen betona att Rebecca är en bra medarbetare som tillför mycket med sitt engagemang och professionella arbetsätt. Att få tillgång till henne är verkligen en tillgång för vilken arbetsplats som helst. Lojal, positiv, kunnig och villig att utvecklas får avsluta min personliga rekommendation."

Blir så lycklig av dessa ord. Känns underbart att man påverkar folk positivt. :)

1 kommentar: