torsdag 14 april 2011

Hunddagis besök

I dag var jag och hälsade på en kompis på hennes jobb.
Hon jobbar på hunddagis. :)

Det var helt underbart att vara där!
Jag erbjöd mig att följa med ut på promenad så jag fick ta två små hundar.

Jag kan verkligen rekommendera personer som är nedstämda att träffa djur.
En eller flera åt gången.
Underbart hur de kom fram och tiggde kärlek. :)
Jag fick lyckokänslor och välbehag i kroppen.



Måste tillägga att de har sån pli på hundarna på dagiset. Ägarna säger att deras hundar inte
gör si eller så och de går absolut inte i hop med andra hundar. På hunddagiset går de i hop med de flesta hundar.... och de går bra i kopplet mm. Jag tror att folk som har hund ofta tror att deras hundar är omöjliga då det gäller vissa saker....men det är de inte.... :) De orkar inte eller vet nog inte hur de ska göra för att få hunden dit de vill.

1 kommentar:

  1. jag har alltid sagt att hunden är människan bästa vän!! eller kanske tvärtom??? :)

    SvaraRadera