onsdag 27 april 2011

Första jobbdagen

Första dagen avklarad.
Åka tunnelbana...avklarad.....

Det var ju inte så roligt att åka tunnelbana, det var grymt mycket folk! blä... :)
Folk stod nära inpå en och hostade rätt ut...

Jobbet gick bra, folk var trevliga och det flöt på bra.
Efter några timmar började det bli långtråkigt...det fanns inget annat jag kunde göra...
bara svara i telefon....säga hej till besökare....
Jag läste nog expressens hemsida tre ggr och aftonbladet två ggr... :)
De som jobbar i huset är dock trevliga vill jag tillägga :) Jag gillar dem!

Hoppas det blir lite mer fart i fortsättningen....

Hon jag arbetade med kom jag bra överens med.
Vi kände tydligen en person gemensamt...världen är liten... :)

Vi har båda arbetat med ungdomar och hennes dotter är halv cypriot precis som jag.
Dock från den grekiska sidan, min pappa är ju från Turkiska sidan.

Annars var det kul att jobba. :) Man är med i leken igen.

1 kommentar:

  1. Hehe! Du vet ju vad jag tycker om kommunaltrafiken så jag kan inte annat än att lida med dig! Du får lifta med mig och Tony ;-)

    Och nu kan vi ju äta lunch tillsammans oxå :-D

    Kram gumman!

    SvaraRadera