tisdag 22 mars 2011

Bråk, igen...och igen och igen...

Jag har inte skrivit på ett tag...min barndoms historia till exempel...
Har varit en del på hemma fronten som tar energi...
Vi har ju såklart bråkat igen... och han packade och skulle dra mitt i natten...

Orkar inte... Denna gång var jag tyst, när han packade. Jag orkade inte.
Han dröjde sig kvar och började prata.

Vi är olika, så olika. Han vill att jag ska vara på ett sätt som känns bättre för honom och jag vill att han ska ta bort en del sidor hos sig som är jobbiga.

Varför ska vi göra det?

Ska man bara inte släppa och att båda letar efter något som de passar ihop med istället?

Jag vet inte varför det är såhär... (jo det vet jag, vi e formade på olika sätt)
Varför kan vi inte bara bestämma oss....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar